Vandaag nog aan de slag met jouw leerverhaal

Wil jij met je team ook een betekenisvolle school worden? Wij ontdekten dat een leergemeenschap daar het beste middel voor is omdat programma’s, plannen en protocollen niet blijken te werken om de diepste laag in de organisatie te bereiken. Een school is immers geen mechanisme, maar een verhaal van levende mensen, die zelf betekenis moeten leren geven aan wat ze doen.

Daarom: vorm met je team een leergemeenschap, start met elkaar een leerverhaal en ga bloeien in betekenis!

Klein beginnen, stapje voor stapje, met een helder doel voor ogen, maar ook met alle ruimte om te kunnen improviseren als je ontdekkingen doet die je niet had verwacht.

Start vandaag nog met een boeiend leerverhaal en dat gaat heel simpel. Vul hieronder jouw naam, e-mailadres en telefoonadres in en druk op de verzendknop en jouw leerverhaal is begonnen!

Mijn naam is:

Mijn email is:

Op dit telefoonnummer ben ik te bereiken:

Ik ben geen robot

Ries van Vreeswijk

Mentor van leergemeenschap De betekenisvolle school