Ben jij een van die zes?

Een antikracht deed ons struikelen en hoe! Lekker op weg met dat clubje schoolleiders, in het herregistratietraject van onze leergemeenschap. Eventjes met andere ogen naar hun rol op school kijken, vrij van de waan van de dag en verlost van dat mechanistische spook. En toen: pats boem! Corona en de lockdown, weg traject.

Cursussen en trainingen kruipen graag weg in die Van der Valks, Aristo’s en andere, gruwelijk saaie zalencentra met van die flesje Spa, glazen op een stapeltje en koekjes in een cellofaantje. Enfin: je kent het wel. Maar corona opent zomaar een nieuw hoofdstuk in ons leerverhaal.

Want stel je eens voor dat je verlost bent van die vergaderholen en het getuf door de files heen (die komen vast weer) daarnaartoe, op een datum die toch niet goed uitkomt, met mensen die je niet kent en dagen die eindeloos duren. Dat allemaal voor een verplicht nummertje herregistratie.

Maar stel: je kunt het traject gewoon thuis of op school volgen, midden in je eigen praktijk. En dat je alleen de deur uit hoeft voor een inspirerende masterclass of expert clinic. Want zeg zelf: even eruit is ook wel weer lekker, maar niet te lang, niet te veel.

Zou dit echt alleen verbeelding zijn? Ik zeg van niet en dat ga ik bewijzen! En ik daag jou uit om samen dit nieuwe hoofdstuk in ons leerverhaal te schrijven en zo je herregistratie binnen te halen.

Dit heeft voor jou een groot voordeel: omdat dit een try-out is, heb ik tijd om jou in dit traject te coachen en te ontdekken hoe het bij jou werkt. Dit voordeel kan ik latere deelnemers niet bieden, want dan weten we inmiddels hoe het werkt.